Mission - vision - værdigrundlag

Mission:
Fredericia Kajakklub er en klub for alle, der vil bidrage til et aktivt klubliv til støtte for kajaksporten i Fredericia.
Vi er et klubfællesskab både for medlemmer med sportslige ambitioner for kaproning og medlemmer, der dyrker kajakroning for at få motion og naturoplevelser.

Vi fremmer kajaksporten I fredericia med udgangspunkt i, at sikkerhed og fornuft er forudsætningen for en sund kajaksport.

Vision:
  • Fredericia kajakklub vil være en sportslig markant klub i Fredericia Kommune og yde et vigtigt bidrag til vandaktiviteter og vandsportskultur ved Østerstrand.
  • Fredericia Kajakklub eksisterer på et bæredygtigt økonomisk grundlag baseret på medlemskontigenter, sponsorer og andre samarbejdspartnere.
Aktiviteter:
  • vi vil have en tur- og havkajakafdeling, hvor der er mulighed for både socialt samvær, motion og naturoplevelser
  • Vi vil tiltrække flere kajakpolospillere bl.a. ved at vedligeholde og udvide samarbejdet omkring kajakpolo med vores naboklubber.
Værdigrundlag:
  • Vi udviser respekt for hinandens særinteresser
  • fællesskab danner vi en stærk klub
  • Vi har en åben og konstruktiv dialog
  • Vi er loyale overfor trufne beslutninger