Faste træningstidspunkter

Der er klubaften hver onsdag aften.
Der foregår masser af aktiviteter du kan deltage i f.eks. madpakketure med start kl. 17.00 Ro alene eller sammen kl. 18.00

Sommerhandicap kl. 19.00, hvor der gives point ved deltagelse (alle kan deltage idet den langsomste starter først og den hurtigste sidst så alle kommer samtidig i mål (teoretisk)). Om vinteren er der ligeledes handicap dog ikke i kajakker, men med løbeskoene på – reglerne er de samme som om sommeren. Nogle går en tur kl. 18:45.

Om sommeren bliver grillen stillet tilrådighed, hvis nogle vil grille noget medbragt mad. Og så er der ellers dømt socialt samvær og røverhistorier.

I løbet af året er der mange arrangementer som fx. fælles ture – både i nærområdet og andre steder i landet – foredrag, sammenkomster i klubben med madkurve + meget mere, hvor alt er uforpligtende og hyggeligt. HUSK klubben kan jo benyttes 24 timer i døgnet året rundt, og du kan således også ro på lige præcis det tidspunkt der passer dig, hvis du er frigivet roer.

På alle klubaftener – både sommer og vinter – er der mulighed for at benytte kondirummet, og i vinterhalvåret kan du også frit bruge Erritsø Svømmehal søndage  i tidsrummet kl. 1430 - 1530.